Tuesday 14 February 2017

CARA MAKAN HABBASAUDA LISTRA, HABBAZURIAT LISTRA & BEE COFFEE

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semuaaa :)


Kembali Kak Shifa harini nak jelaskan tentang cara yang sebetulnya untuk amalkan Habbasauda Listra dan Habbazuriat Listra untuk kesan yang maksimum! Sebab ramai yang masih keliru betul?

Ok pertama sekali, Habbasauda Listra dan Habbazuriat Listra ni sebenarnya suami dan isteri boleh makan. YA! Jangan tak percaya ya sebab bahan-bahan yang digunakan di dalam Produk Listra memang tak spesifik kepada suami atau isteri. Maka memandangkan Listra dah ada 2 produk yang sangat bagus, Pengasas produk tetapkan HABBASAUDA LISTRA (khusus untuk suami) HABBAZURIAT LISTRA (khusus untuk isteri).

Kenapa suami amalkan HABBASAUDA LISTRA?
Ni kerana, para suami jarang ada masalah kesuburan, bukan tak de tapi jaranggg sangat, so kita bagi suami amalkan Habbasauda Listra untuk meningkatkan lagi kesuburan yang sedia ada. Dan semestinya untuk tenaga yang lebih dan kesihatan yang baik.

Kenapa isteri amalkan HABBAZURIAT LISTRA?
Sebab HABBAZURIAT LISTRA ni dicampurkan buah zuriat yang fresh import terus dari Madinah. Memandangkan kebanyakan isteri ada masalah seperti period tak teratur, cyst, PCOS, hormon tak stabil, telur tak matang dan pelbagai masalah lain, maka HABBAZURIAT LISTRA sebagai agen booster (lebih umphh dan mantap) untuk merawat masalah isteri. InsyaALLAH.

Ok semua dah jelas ke?

 ➨CARA PENGAMBILAN UTK KESUBURAN SUAMI ISTERI


(HABBASAUDA LISTRA)

♚ SUAMI 
amalkn Habbasauda Listra: 2 biji pagi 2 biji malam

Notes: Waktu pengambilan, sekiranya pada masa yang sama mahu kuruskan badan, makan sebelum breakfast dan makan malam. Jika dah kurus ambil selepas makan.

(HABBAZURIAT LISTRA)

♛ ISTERI 
amalkn Habazuriat:
1biji pagi 1 biji malam sehingga berjaya hamil

➧ MASALAH KESUBURAN (Cyst, endo, fibroid, pcos): 1 biji pg 1biji mlm

➧ MASALAH PERIOD LAMA TAK DATANG: 2 biji pg 2 biji mlm

➧ KETIKA BERPANTANG: 1biji pg 1 biji mlm

➧ BELUM KAWEN & ADA MASALAH KESUBURAN: 1biji pg 1biji mlm

Notes: Waktu pengambilan, sekiranya pada masa yang sama mahu kuruskan badan, makan sebelum breakfast dan makan malam. Jika dah kurus ambil selepas makan. 

 (CARA PENGAMBILAN COFFEE BEE (SUAMI/ISTERI))

➧ 1 sachet sebelum breakfast 

➧ 1 sachet sejam sebelum bersama. (Untuk tenaga tambahan dan memekatkan air mani suami)

Waktu isteri sedang PERIOD/ DATANG HAID, teruskan makan macam biasa. Jangan stop ya sebab bagus makan ketika period untu keluarkan kotoran di dalam rahim kita. 

Ok jelas tak semua?

Alhamdulillah, kalau masih ada yang tak faham atau tak jelas dgn penulisan Kak Shifa kali ni, boleh terus komen kat bawah ya. Nanti Kak Shifa relpy kita kongsi info bersama.

Kak Shifa doakan pengguna Produk Listra sentiasa dalam rahmat Allah dan dipermudahkan urusan dan yang paling utama semoga cepat2 dapat berita gembira. Allahumma Aminn insyaAllah. ツ

Istiqomah sehingga berjaya HAMIL! 

Love, 
Kak Shifa

9 comments:

  1. As'salam...nak tanye..klau saluran tersumbat blh pulih tak?

    ReplyDelete
  2. Kalau suami ambil HABBAZURIAT LISTRA juga boleh ker

    ReplyDelete
  3. KALAU ISTERI AMBIL HABASAUDA BOLEH KE??
    ATAU BOLEH MKN DUA2 BERSAMA HABBAZURIAT?

    ReplyDelete
  4. Sy mkn habbasuda listra 2015 alhamdulilah sebln je amalkn sy period....sbnrnye sblm ni mmg period problem n dh sethn lebih kawin xde rezeki lgi...pas mkn habbasauda listra dlm sbln sy bru period n bln seterusnye terus disahkn pregnent...yg pasti jgn putus asa mkn je usaha n tawakal...alhamdulilah skrg ank dh 2thn lebih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cara makannya mcm mn ya.. 1 biji pg 1 biji malam?

      Atau makan 2 biji sekali je

      Maaf klu sy brtanya😊

      Delete
  5. Zishifa boleh minta no wa saya ini Dar indonesia

    ReplyDelete
  6. Kak zishifa,saya sdh beli produknya, dan ada satu botol putih bulat lebelnya sdh temen saya buka, jadi TDK tahu nama obatnya dan untuk siapa yg minum dan cara minumnya

    ReplyDelete
  7. Tlg ya saya mau minum skrg tapi TDK berani, kalau lagi sakit asam lambung boleh TDK minum coffee bee

    ReplyDelete
  8. Sy sudah mengambil dalam 5hari.. Jika keluar seperti mahu period berwarna coklat2 perlukah teruskan pengambilan.. Kentut faraj pun sering dlm masa 5 hari ini..

    ReplyDelete